Novinky v reklamních předmětech, udržitelnost, ESG + KATALOG NOVINEK

EVENT REPORT

Stanley/Stella: Nadčasový reklamní textil, který neubližuje Planetě

Kamila Bárnetová
11/08/2022

Sociální a etická odpovědnost firem by měla v dnešní době být naprostou samozřejmostí. Pokud vás tedy zajímá kombinace kvality, moderního vzhledu a ekologie, rozhodně vás bude zajímat i Stanley/Stella.

Stanley/Stella je textilní společnost, která se už od roku 2012 snaží bourat klasické zvyklosti v oblékání a nahradit je etickou a ekologickou výrobou, veganskými materiály a respektem k lidem i Planetě. Tato fakta nás přesvědčila, a tak jsme se rozhodli Stanley/Stella vyzkoušet. Nyní můžeme z vlastní zkušenosti potvrdit, že nadšení pro tuto značku nevzplanulo jen díky ekologii. Materiály, ze kterých Stanley/Stella reklamní textil vyrábí, jsou dost možná ty nejpohodlnější, jaké jsme kdy měli možnost nosit.

3 důvody, proč zvolit Stanley/Stella

Vedle výše zmíněných benefitů stojí totiž za zmínku ještě mnoho dalších. Pohodlnost, kvalitní materiály a ekologie jsou u nás totiž na prvním místě vždy, proto bychom chtěli zdůraznit, že tato značka s sebou přináší kromě biobavlny a recyklovaných materiálů i další přidané hodnoty.

#1 Neustále nové kolekce a střihy

Sezónnost je u Stanley/Stelly naprostou samozřejmostí. Nemusíte se tedy držet stále stejného střihu, barvy nebo materiálu. Toto je významným benefitem hlavně v momentě, kdy firmy začínají řešit Vánoce. Vánoční dárky pro zaměstnance a obchodní partnery jsou většinou velkým oříškem, protože vyhodit peníze za promo předměty, které následně skončí v odpadkovém koši, rozhodně není ekonomické ani ekologické. Ovšem kvalitní firemní tričko s decentním potiskem nezkazí Vánoce absolutně nikomu.

#2 Nadčasové styly

Stanley/Stella vyrábí hlavně snadno kombinovatelné stylové kousky, mezi nimiž si vybere naprosto každý. Dokonce produkují i dětské kolekce. Díky této nadčasovosti může váš firemní merch sklidit opravdu velký úspěch. Zapište se do každodenního života vašich zaměstnanců i zákazníků – oblékněte je a nenásilně tak začněte rozšiřovat povědomí o své značce.

#3 Poměr ceny a výkonu je v naprosté rovnováze

Značka Stanley/Stella je etická i k peněženkám. Za firemní tričko s potiskem ani za jiné dárky pro zaměstnance tedy nezaplatíte víc, než je skutečně třeba. Víme, že firemní merch se může velmi jednoduše prodražit a je nám proto jasné, že si tuto investici musí zaměstnavatelé nejprve velmi dobře rozmyslet. S kvalitním textilem ještě ale nikdo nestoupl vedle.

KVALITNÍ TEXTIL A ZNAČKA STANLEY/STELLA

Kvalitní materiály jsou základ úspěchu. V prvních momentech sice může zabodovat vtipný potisk na tričku, ale když je textil nepříjemný na dotek nebo absolutně nepadnoucí, nikdo ho stejně nosit nebude. Investujte proto do reklamních předmětů jako je textil s rozmyslem. 

Číst více

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024
Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Buďte napřed s Top 8 trendy, které naši brand stylisti předpovídají ve světě reklamních předmětů pro rok 2024. Naši kolegové v San Franciscu provedli důkladný výzkum změn ve firemní kultuře, ekonomice, módě a designu, abychom vytvořili tyto prognózy.

Mira Peterson
přeloženo pomocí AI z webu creativemc.com
18/01/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.