Bontonfilm uvádí: firemní ponožky a příběh, jak jsme vytvořili vánoční dárek s duší
Kvalitní. Originální. Stylový. Promyšleně obrandovaný. A navíc s příběhem, co chytne za srdce. To je vánoční dárek 2024, který jsme vytvořili pro Bontonfilm. A ujišťujeme vás, že tenhle měkouš sklízel nevídané úspěchy! Pojďme se společně podívat, proč si tuhle limitovanou kolekci firemních ponožek všichni zaměstnanci i partneři tolik zamilovali.

Nápadem to začíná
Pro naši firmu Bontonfilm vytváříme originální vánoční dárky podle Brand stylingové strategie už třetím rokem. Hlavním cílem je testovat oblíbené produkty v kombinaci s aktuálními trendy a obléct tak náš merch do nového kabátku. Tradičně na designech spolupracujeme s vybranými lokálními umělci, letos jsme se ale rozhodli pro upgrade a spojili síly se Sdružením Neratov a naší nadací ACT FOR OTHERS.
Celý projekt měl pod palcem náš tým Brand stylistů, který moc dobře ví, že dárky s příběhem prostě fungují. A tak jsme rozjeli kouzelnou spolupráci, jejímž výsledkem byly 3 limitované edice ponožek prezentující 3 Bontonfilm divize (STUDIOS, DISTRIBUTION a PROMOTIONS) od 3 různých tvůrců.
Tři tematicky odlišné designy na míru každé z našich divizí nakreslili Miluška, Hanka a Robert z Chráněného bydlení. Jejich srdcařská tvorba pomáhá získat tolik potřebné partnery pro rozvoj již zmiňovaného Sdružení Neratov. Pokud vás tahle myšlenka nadchla stejně jako nás, neváhejte se ozvat, rádi vás s touto neziskovou organizací také propojíme a zprostředkujeme náhradní plnění.
Kvalitní produkt je základ
Nápad bychom měli, jedeme dál. Na řadě je pečlivý výběr samotného produktu. U nás v Bontonfilm Promotions si zakládáme na kvalitě, protože jedině tak můžete zaměstnancům a partnerům doručit pohodlný merch, který budou hrdě nosit klidně každý den. My se nakonec rozhodli pro lokální českou výrobu. A jelikož úkolem bylo vytvořit 3 různé edice pro 3 odlišné divize Bontonfilmu, pohráli jsme si nejen s designy, ale i barvami a dokonce typy ponožek.
Pro divizi Promotions jsme vybrali modrou barvu s bílým dekorem, pro Distribution bílo-červenou variantu – dle vizuální identity dané divize. Zároveň jsme pro obě provedení zvolili sportovní modely s žebrováním, které je dnes díky generaci Z na vzestupu a patří mezi ponožkové trháky . Divizi Studios pak připadla černo-žlutá kombinace a oblekový střih. Všechny troje ponožky jsme zároveň nechali vyrobit vyšší, aby se mohly blýsknout v každém outfitu.

Branding, který nadchne
Když merchový design + identita firmy = match, není vždy potřeba, aby firemní logo křičelo do všech stran. Proto jsme zvolili sofistikované řešení ve formě protkávaného labelu na boku jedné z ponožek, což je originální prvek, který minimalisticky propojuje další produkty napříč kolekcemi Bontonfilm merche. Další novinkou pro Vánoce 2024 bylo, že jsme vyměnili vánoční design za univerzální tak, aby ponožky byly využitelné po celý rok – jako pozornost firmy, rozdávačka nebo onboarding dárek pro nováčky.
Líbí se vám myšlenka propracovaného merche, který má smysl? Ozvěte se nám a v rámci naší služby Brand styling vám rádi pomůžeme na cestě za vaším vlastním.
VĚDĚLI JSTE, ŽE...
...ponožky patří mezi TOP 20 reklamních předmětů, které lidé rádi dostávají od firem jako dárek? (zdroj: Vistaprint)
Balení jako třešnička na dortu
Láska na první pohled. Na tu my věříme. Proto jsme si u limitované kolekce vánočních Bontonfilm ponožek dali záležet i s balením. Každý zaměstnanec obdržel všechny 3 modely ponožek v elegantní dárkové krabičce s logem. Sice co model, to jiná divize, ale kromě lásky na první pohled u nás věříme i na týmového ducha a záleží nám na celofiremním propojení a kultuře.
Některým firemním partnerům pak Ježíšek nadělil stejné trojbalení, jiným poslal odkaz na náš pop-up store, kde si každý mohl vybrat jeden pár podle svých preferencí v unikátním balení vlastního designu a s doručením na adresu. Součástí balení byla i PF kartička. A nebyla to ledajaká PF kartička – daly se z ní totiž vyloupnout tematické adventní samolepky. :)
SHRNUTÍ
3 limitované designy ponožek od 3 tvůrců ze Sdružení Neratov pro 3 Bontonfilm divize. Tak by se dal shrnout vánoční projekt, který jsme realizovali pro naši mateřskou společnost Bontonfilm. Pod taktovkou našeho týmu Brand stylistů a ve spolupráci se Sdružením Neratov a nadací ACT FOR OTHERS vznikly tři barevné kombinace i grafiky odpovídající jednotlivým divizím. Edice propojil sofistikovaný branding v podobě protkávaného labelu, o první dojem se postaralo efektní balení s kouzelnou PF kartičkou, tradiční vánoční vizuál vyměnil univerzální motiv. A výsledek? Láska na první pohled i vyzkoušení a celoroční využití jako dárek nebo rozdávačka. Zaujal vás tenhle projekt s příběhem? Ozvěte se nám a rádi vymyslíme merch, který má smysl, v rámci služby Brand styling i pro vás!