Objevte nové střihy a barvy firemního textilu

NOVÁ KOLEKCE STANLEY/STELLA 2025

Marketing radí jak na firemní dárky

Věra Satránská
03/12/2020

Marketingová managerka Petra. Naše stálá klientka s námi probrala firemní dárky z pohledu marketingu. Proč je dobré řešit dárky s profíkem a v čem je letos řešení dárků pro klienty a zaměstnance těžší? Jak se zbavit co nejvíce stresu?

Petro, co se vám vybaví, když se řeknou vánoční dárky pro klienty?

Jako první radost, dávat dárky je vždycky hezké… Paradoxně hned na to navazuje představa práce navíc, stres ohledně termínu i rozpočtu, dohadovaní se s kolegy a urgování nadřízených.

To zní jakože je to něco, co sice děláte ráda, ale nemáte na to potřebnou kapacitu.

Přesně. Vánoční dárky nejsou jenom o vymyšlení konkrétního reklamního předmětu, ale o oslovování desítek dodavatelů, porovnávání cen, objednávce, kompletaci a často i řešení nepovedených dodávek a samotné rozesílce, které předchází plná kancelář krabic. A to vše ve chvíli, kdy máme nejnáročnější období roku a denně řešíme vánoční kampaně a děláme desítky reportů.

V čem jsme Vám tedy poslední dva roky ulevili?

Ušetřili jste mi spoustu času. Každý rok přijdete s něčím novým na míru naší značce a firemní kultuře. Jsem tedy pouze v roli schvalovatele, což mě nepřipravilo o tu zábavnou část, kdy stále jsem u procesu výběru vánočních dárků, ale už nemusím řešit tu mravenčí práci.  Je osvobozující se obrátit na někoho, kdo tomu všemu rozumí a dá se na něj spolehnout.

Naťukla jste branding a firemní kulturu. Jak moc je na tohle důležité myslet při řešení firemních dárků?

Ohromně. Vše, co dáváte, posíláte klientům, obchodním partnerům a zaměstnancům v průběhu roku je důležitým nástrojem vaší marketingové komunikace. Vánoční dárek jako poděkování za spolupráci s tím jde ruku v ruce a měl by být zlatým hřebem. Proto je důležité se zamyslet nad tím, co všechno může dárek konkrétnímu obdarovanému říct a také musí být jasné od koho dárek je. Je potřeba se držet identity značky, firemních barev i tónu komunikace společnosti. Význam dárku je neméně důležitý pokud jste firma, která ve svém poslání a hodnotách mluví například o ochraně životního prostředí. Určitě by se takové aspekty měly odrazit i na vánočním firemním dárku. Pro zaměstnance je fajn vybrat něco osobního, stmelujícího. Třeba mikiny s originálním logem ze 70.let , které jste letos dělali pro HBO. Ty jsou dle mého názoru skvělým dárkem pro jejich zaměstnance.

Poslední otázka. V čem je letos řešení vánočních dárků jiné?

To, že třeba my je řešíme úplně na poslední chvíli. Věřím tomu, že spoustu firem do poslední chvíle nevědělo, jestli nějaké dárky budou chtít dávat nebo dlouho debatovali o rozpočtu. Takže ta míra stresu je mnohem větší, protože do Vánoc zbývá pár dní  😊

Petra vybrala pár tipů na dárky na poslední chvíli

Číst více

San Francisco merch report: Jak to vypadá u našich kolegů v CreativeMC a jaká byla TrunkShow s klienty?

San Francisco merch report: Jak to vypadá u našich kolegů v CreativeMC a jaká byla TrunkShow s klienty?

Jestli nás něco na naší práci baví ještě trochu víc než merch samotný, pak je to fakt, že máme možnost za ním a našimi kolegy z CreativeMC vyjet až do San Francisca. Tentokrát vás tam vezme s sebou naše Brand stylingové duo Petra a Věrka. Přiblížíme vám globální možnosti a trendy pro vaše reklamní předměty, firemní kulturu i tým za velkou louží!

Věra Satránská
18/07/2025
Bontonfilm uvádí: firemní ponožky a příběh, jak jsme vytvořili vánoční dárek s duší

Bontonfilm uvádí: firemní ponožky a příběh, jak jsme vytvořili vánoční dárek s duší

Kvalitní. Originální. Stylový. Promyšleně obrandovaný. A navíc s příběhem, co chytne za srdce. To je vánoční dárek 2024, který jsme vytvořili pro Bontonfilm. A ujišťujeme vás, že tenhle měkouš sklízel nevídané úspěchy! Pojďme se společně podívat, proč si tuhle limitovanou kolekci firemních ponožek všichni zaměstnanci i partneři tolik zamilovali.

Tereza Bradáčová
18/07/2025
Firemní dárky aneb jak na originální reklamní předměty a merch v roce 2025?

Firemní dárky aneb jak na originální reklamní předměty a merch v roce 2025?

Zaprvé je nutné začít. Zadruhé je čas zkusit něco nového a nebát se zakázkové výroby. Jinými slovy vsaďte na dostatek času, jedinečnou grafiku a promyšlenou výrobu. V dnešním článku vám poradíme jak na to, podíváme se na trendy v reklamních předmětech, které letošní ovlivní nejen rok, ale i firemní Vánoce a předáme vám 6 tipů na originální dárky.

Věra Satránská
26/06/2025

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.