Objevte nové střihy a barvy firemního textilu

NOVÁ KOLEKCE STANLEY/STELLA 2025

Veletržní desatero: Nejen o reklamních předmětech

Věra Satránská
21/01/2020

I my jezdíme na veletrhy. Sledovat pro Vás aktuální trendy v oblasti reklamních předmětů. Na základě vlastních zkušeností jsme proto sepsali do deseti bodů tipy, které se budou hodit.

#1 Myslete na místo

Před odjezdem je důležité si říct kam jedete, jak daleko, čím a jak velký budete mít stánek. Podle toho plánujte. Občas je lepší některé věci nebrat. 100 porcelánových hrnků nebude ten nejlepší nápad.

#2 Pitný režim je důležitější než se zdá

Víte jak to chodí na veletrzích s vodou? Je jí málo a za hodně peněz. Připravte proto pro žíznivé návštěvníky nápoj, za který Vám budou vděční, a navíc dostanete potřebný prostor pro navázání kontaktu.

#3 S jídlem chytře

Nejlepší variantou jsou jednotlivě balené dobroty. Použijte je místo vizitky, v kreativním balení s Vaším logem a kontaktními údaji. PS: Berete-li ze svých zásob, zkontrolujte si datum spotřeby.

#4 Nezapomeňte na židle

Pro unaveného návštěvníka, který se u Vás dozví něco zajímavého, mějte připravenou židli, zdrží se u Vás o to déle.

#5 Dárky

Připravte si firemní dárky ve dvou variantách, abyste zaujali jak nové zákazníky, tak mohli poděkovat svým významným klientům. 

#6 Think big

Nechte se vyrobit větší formát tašky pro návštěvníka na velké množství letáčků včetně toho Vašeho. Návštěvník bude vděčný a Vaše značka bude vidět o to víc.

#7 Pohodlí pro vás

Celý den budete v hale plné lidí, klimatizovaném a umělém prostoru. Myslete na pohodlné oblečení, vrstvěte, protože teplota se na každém kroku může měnit.

#8 Hygiena

Velké množství lidí, měnící se teplota a hodně podaných rukou. Deodorant, krém na ruce i antibakteriální gel. Veletržní Must haves.

#9 Nebojte se zvýraznit

Barva, vtip, originalita. Nebojte se vyčnívat z davu. Barevností stánku nebo třeba vtipným potiskem na firemním textilu. Bořte hranice stereotypu.

#10 Nechte to na nás

Uberte si ze svých starostí kolem příprav a nechte reklamní předměty na nás. Navrhneme vám řešení na míru. Využijte kontaktní formulář níže, nebo rovnou napište na info@bfpromotions.cz a staňte se dalším z našich spokojených klientů.

Dobijte veletrh, protože teď už Vás nic nepřekvapí!

Číst více

San Francisco merch report: Jak to vypadá u našich kolegů v CreativeMC a jaká byla TrunkShow s klienty?

San Francisco merch report: Jak to vypadá u našich kolegů v CreativeMC a jaká byla TrunkShow s klienty?

Jestli nás něco na naší práci baví ještě trochu víc než merch samotný, pak je to fakt, že máme možnost za ním a našimi kolegy z CreativeMC vyjet až do San Francisca. Tentokrát vás tam vezme s sebou naše Brand stylingové duo Petra a Věrka. Přiblížíme vám globální možnosti a trendy pro vaše reklamní předměty, firemní kulturu i tým za velkou louží!

Věra Satránská
18/07/2025
Bontonfilm uvádí: firemní ponožky a příběh, jak jsme vytvořili vánoční dárek s duší

Bontonfilm uvádí: firemní ponožky a příběh, jak jsme vytvořili vánoční dárek s duší

Kvalitní. Originální. Stylový. Promyšleně obrandovaný. A navíc s příběhem, co chytne za srdce. To je vánoční dárek 2024, který jsme vytvořili pro Bontonfilm. A ujišťujeme vás, že tenhle měkouš sklízel nevídané úspěchy! Pojďme se společně podívat, proč si tuhle limitovanou kolekci firemních ponožek všichni zaměstnanci i partneři tolik zamilovali.

Tereza Bradáčová
18/07/2025
Firemní dárky aneb jak na originální reklamní předměty a merch v roce 2025?

Firemní dárky aneb jak na originální reklamní předměty a merch v roce 2025?

Zaprvé je nutné začít. Zadruhé je čas zkusit něco nového a nebát se zakázkové výroby. Jinými slovy vsaďte na dostatek času, jedinečnou grafiku a promyšlenou výrobu. V dnešním článku vám poradíme jak na to, podíváme se na trendy v reklamních předmětech, které letošní ovlivní nejen rok, ale i firemní Vánoce a předáme vám 6 tipů na originální dárky.

Věra Satránská
26/06/2025

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.