Novinky v reklamních předmětech, udržitelnost, ESG + KATALOG NOVINEK

EVENT REPORT

Firemní Vánoce jsou tady aneb 5 tipů jak na ně!

Věra Satránská
20/09/2022

Každoroční honička okolo firemních Vánoc je tu! Tipy, jak vše letos zvládnout hladce, na co si dát pozor a čím překvapit v dnešním článku na blogu.

Máte letos na starosti firemní dárky pro vaše zaměstnance nebo klienty? Nevíte, kde začít, jak vše stihnout, na co myslet, abyste se vešli do budgetu a opravdu potěšili? Máme pro vás 5 kroků a spoustu tipů z našeho světa, které letos hýbou trhem a díky kterým v tom budete mít jasněji.  

5 KROKŮ / TIPŮ JAK NA FIREMNÍ VÁNOCE

Základem úspěchu vánočních dárků je začít je řešit včas. Ideálně už v létě nebo na začátku září. Projděte si 5 kroků, které vás budou čekat při řešení firemních dárků a sesbírejte naše tipy, které vám ulehčí celý proces! 

#1 SESBÍREJTE INFORMACE

Jako první doporučujeme vzpomenout si, jak řešení vánočních dárků u vás ve frmě vypadalo v minulých letech. Jestli se o projekt staráte poprvé zjistěte u kolegů.

Jestli je to vaše každoroční agenda, připomeňte si, co nechcete aby se letos opakovalo a jaké problémy jste řešily. Připomeňte si také, jaké dárky jste roky zpátky dávali a jak na ně klienti reagovali, co mělo úspěch a co naopak. Kompletovali jste si dárky sami a rozesílali je z kanceláře? Kolik času vám to zabralo?

Kolik vás vánoční dárky a rozesílka stály? Jak moc se vaše firma za poslední rok změnila, kam se rozrostla a do jakých destinací budete letos dárky posílat, kde všude máte své zaměstnance?

Naše tipy

Nepodceňujte rozesílku a kompletaci dárků, jde opravdu o hodně hodin práce. Obzvlásť, když dárky rozesíláte do mnoho firem po celém světě nebo máte zaměstnance pracující remote. Rádi vám s tímto pomůžeme v našich skladech.
V jednoduchosti a kvalitě je síla.
Co nejdříve si dejte dohromady seznam všech klientů a zaměstnanců, kterým chcete vánoční dárky dávat. Sběr těchto dat napříč odděleními může trvat i týdny.
Svěřte se do rukou agentury, která vás celým procesem dárků provede den po dni.

#2 VYBERTE SI TÝM 

Určete si ve firmě opravdu jen jednoho člověka, který bude za celý projekt zodpovědný a bude mít ideálně i rozhodovací pravomoce, případně blízko k nadřízenému, který finální produkty a vizuál schvaluje. Uvědomte si koho budete k projektu potřebovat. Nejčastěji jde o grafiky, marketing, HR, recepční. Dejte všem v čas vědět, ať s tím počítají.

Naše tipy:

Pokud o dárcích rozhoduje více lidí, vždy se projekt protáhne a skončíte u možnosti, s kterou nebude nikdo spokojený. 
Neustále fáze projektu komunikujte tam, kde je potřeba. Každé zdržení v přípravě grafiky nebo rozhodování může znamenat zdražení produktů nebo vyprodání skladů.

#3 ZJISTĚTE MNOŽSTVÍ A VARIANTY 

Je fajn si na začátek říct, co od dárků čekáte, komu je vlastně dáváte. Určit si jestli chcete něco dobrého s vánoční atmosférou nebo něco co vydrží celý rok. Líbil by se vám spíš balíček s více produkty nebo vám stačí jeden?

Určete si, zda chcete všem dávat to samé nebo pro kolegy byste si přáli něco jiného.

Naše tipy

Dárky pro zaměstnance se vyplácí dělat funkční po celý rok. Dát jim něco, co využijí při práci, ale i ve volném čase. Třeba jako batoh s logem nebo firemní mikinu.
Vybírejte podle kvality, ne kvantity a dárky, které se snadno stanou součástí běžného dne vašich klientů nebo zaměstnanců. 
Vždy mějte nějakou množstevní rezervu. Pokud zvolíte trvanlivé dárky, můžete je dle příležitosti dávat i během roku, když se to bude hodit. 
S blížícími se Vánoci je potřeba počítat s menší nabídkou. V listopadu a prosinci má většina lokálních dodavatelů naplněné výroby a světový dodavatelé poloprázdné sklady s doskladněním až po novém roce.

#4 DEFINUJTE ROZPOČET

Bez rozpočtu se nikam nehnete a budete se točit v kruhu. Získejte si konkrétní budget na dárky pro zaměstnance, pro klienty a na rozesílku. 

Naše tipy

Pokud máte rozpočet hotový už od loňského roku a zůstává vám stejný počet klientů a zaměstnanců, pravděpodobně vám nebude stačit na to, na co minulý rok. Výrobci i přepravní společnosti jsou ovlivněni zvyšujícími se provozními náklady a ceny se mění v podstatě každý týden.
Víme, že rozpočet je citlivé téma ve všech firmách. Umíme vám poradit a najít tu správnou alternativu, která bude fungovat.

#5 NEPODCEŇTE TERMÍNY

Důležité je si stanovit termín (s rezervou alespoň týden), kdy chcete mít hotové, zkompletované a připravené dárky k odeslání. Od toho se totiž odvíjí nastavení celého procesu výroby a výběru produktů. S nastavením správné časové osy tak, aby se vše stihlo vám pomůžeme.

Naše tipy

Vždy mít rezervu! Hlavní heslo při řešení vánočních firemních dárků. 
Čím déle dárky začnete řešit, tím menší nabídka produktů bude.
Vánoční výroba se prodlužuje minimálně na 3 týdny a doba dodání z výroby k vám může být i 10 dní.

FIREMNÍ VÁNOCE

Řešit vánoční dárky není legrace a my to víme. I z vlastních zkušeností. Máte letos toho Černého Petra vy? Udělejte z firemních dárků úspěšný projekt, který udělá radost vašim kolegům, partnerům a hlavně vedení. 

Číst více

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024
Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Buďte napřed s Top 8 trendy, které naši brand stylisti předpovídají ve světě reklamních předmětů pro rok 2024. Naši kolegové v San Franciscu provedli důkladný výzkum změn ve firemní kultuře, ekonomice, módě a designu, abychom vytvořili tyto prognózy.

Mira Peterson
přeloženo pomocí AI z webu creativemc.com
18/01/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.