Novinky v reklamních předmětech, udržitelnost, ESG + KATALOG NOVINEK

EVENT REPORT

Jak vybrat vánoční dárky pro firemní zákazníky a nezbláznit se z toho aneb Čestmírovo dárkové dilema

Markéta Heroutová
05/10/2021

Dnů do Vánoc: 2 měsíce a 17 dní

HR manažer Čestmír sedí ve své kanceláři a láme si hlavu

...jak letos zase přežije hektický předvánoční shon. Vzpomíná na to, jak se loni opakovaně hádal na poradě s obchodníky, markeťáky i majiteli firmy o tom, že musí objednávat repredárky na Vánoce s několikaměsíčním předstihem. Ideálně v létě.

Zase se to nepovedlo. Do Vánoc zbývá pár týdnů, jeho zase čeká vybírání reklamních propisek, triček s potiskem a klíčenek z online katalogu a řešení reklamních předmětů na míru. Vzpomíná na to, jak se už ani nemohl dostat ke stolu přes ty hromady krabiček, krabic a obálek.

Co kdyby to šlo udělat tentokrát jinak?

Vzpomněl si na kolegyni z konkurenční firmy, se kterou se o každoročních starostech bavil na konferenci minulý měsíc. A dokonce si vzpomněl na jméno firmy, se kterou byla tak spokojená 😊 Bontonfilm Promotions…

Našel číšlo a zavolal nám. Následoval balzám na nervy 😙

1. S Account managerem Jirkou se hned podívali na to, jaké reklamní produkty by byly vhodné pro jejich firmu. Dostal spoustu skvělých tipů nejen na klasiku ve formě lahví  vína.

2. Domluvili se, že jejich letošní kolekce reklamních dárků bude v duchu eko produktů. Vybrali eko designové propisky, recyklované bloky, termo lahve a pár dalších drobností. Vytvořili jednotlivé části i různé kompletní balíčky firemního merche. Úplně v pohodě se vešli do budgetu a ještě všechno proběhlo v naprostém pohodlí Čestmírovi kanceláře.

3. Protože se opravdu nechtěl starat o to, co který obchodník potřebuje pro své klienty, vytvořili společně Vánoční firemní pop-up e-shop do kterého nahráli všechny produkty včetně customizovaných balíčků firemních dárků.  

4. Čestmír poslal linky na pop-up firemní eshop všem, kteří po něm chtěli vánoční dárky pro firemní klienty. Stačilo, aby si zadali počet kusů, nahráli adresy a o všechno ostatní už bylo postaráno. Bontonfilm Promotions vybralo produkty ze svého skladu, kam doputovaly přímo z výroby. Zabalili je do krabiček a obálek přesně podle jeho přání a odeslali adresnou dosílkou. Do celého světa.

Happily ever after

Čestmír konečně mohl odhodit prášky na tlak, už nepil před žádným svátkem (nejen Vánoci) litr kafe denně a navíc byl opět příjemný na své kolegy! 

Navíc se s Jirkou domluvili, že vytvoří stabilní firemní e-shop ve kterém si budou moci obchodníci objednávat firemní merch pro své klienty a sales team po celý rok. A on se tak už bude starat jen o občasné potvrzení naplnění eshopu.

A žil šťastně až do smrti plný důvěry, že příště už to zvládne levou zadní. 

Chcete svůj šťastný konec. Happily ever after? Spojte se s námi. 

Číst více

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024
Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Buďte napřed s Top 8 trendy, které naši brand stylisti předpovídají ve světě reklamních předmětů pro rok 2024. Naši kolegové v San Franciscu provedli důkladný výzkum změn ve firemní kultuře, ekonomice, módě a designu, abychom vytvořili tyto prognózy.

Mira Peterson
přeloženo pomocí AI z webu creativemc.com
18/01/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.