Novinky v reklamních předmětech, udržitelnost, ESG + KATALOG NOVINEK

EVENT REPORT

Každý den je dnem Země

Markéta Heroutová
22/4/2021

Začínáme náš seriál o eko reklamních produktech, dnes o těch z obnovitelných surovin. Co si pod tím můžete představit? Bavlnu, korek, dřevo, sklo a mnoho dalšího.

Mezinárodní den Země začala organizovat OSN v roce 1971 a od té doby se k Americe připojil i zbytek světa. Den Země se od roku 1990 slaví i u nás, a to mnoha způsoby a napříč všemi vyznáními, národnostmi i profesemi.

To, že zdroje naší modré planety nejsou nevyčerpatelné je prostě fakt. My se společně podíváme na to, jak můžete udělat něco pro Zemi, protože téměř všechny reklamní předměty, které nabízíme, mají svou eko verzi.

Vždycky se najde cesta, jak firemní merch přetvořit v něco smysluplného pro vaše zákazníky, klienty a zaměstnance, ale zároveň i pro vás, jako firmu, které záleží na životním prostředí.

Pojďme se podívat na konkrétní reklamní předměty. 

Proč reklamní textil z organické bavlny?

Bavlna je nejrozšířenější obnovitelnou surovinou na výrobu oblečení. Její pěstování i zpracování je značně problematické, protože je velmi choulostivá a snadno jí napadají různí škůdci. Právě proto je při jejím pěstování používáno masivní množství pesticidů, které jsou prokazatelně zdraví škodlivé. Tyto se sice v následném zpracování částečně z vláken vymyjí, ale zároveň se také pro další zpracování používají další chemické látky. Například chlor při bělení, látky zpomalující hořlavost a mnoho dalších chemických sloučenin.   Bio nebo organická bavlna je oproti tomu pěstována přirozeně, bez využití chemických postřiků. Místo chemie se používají přírodní metody odplevelení, okopávání, přírodní insekticidy. Při povrchové úpravě vláken se užívají přírodní oleje a barvení se provádí bylinami, nebo šetrnými syntetickými barvivy. S organickou bavlnou tak máte jistotu, že se jedná o výrobek ekologický, etický a s jedinečnými vlastnostmi nošení. V naší nabídce najdete například textil značky Stanley/Stella. Tato firma velmi dbá na eko kvalitu všech svých výrobků a používá výhradně 100 % organickou bavlnu certifikovanou GOTS z Indie, recyklovaný polyester a další udržitelné materiály, jako je Modal®.

Proč eko elektronické vychytávky?

Reklamní elektronika je top trendem našich klientů. Ale proč zvolit její eko varianty? Protože je to právě TO něco navíc, co vás odliší od davu ostatních firem. Firemní powerbanky, kabely s logem, reklamní bezdrátové reproduktory. To všechno umíme a pro naše klienty připravujeme. Ale co takový dřevěný budík, který vám nabije mobilní telefon? Nebo nabíjecí kabel vyrobený z korku a pšeničné slámy bez obsahu PVC? Výběr jednotlivých produktů najdete v našem aktuálním katalogu. Víte, kterou z obnovitelných surovin bychom si rozhodně vybrali pro naší firemní eko elektroniku my? Korek! Co se vám vybaví při představě něčeho korkového? Nám hřejivý povrch, pružný, měkký a krásný přírodní design a víno! Využívání korku přitom není žádnou novinkou. Používali jej už obyvatelé Starověkého Řecka 700 let před Kristem. Má úžasné izolační schopnosti – jak zvukové, tak tepelné. Odolává mechanickému tlaku, plísním i chemikáliím, a navíc je antistatický.  Korek se sklízí v pravidelných intervalech, zpravidla devítiletých, aby strom mohl zdravě růst a dožít se svých 500 let. Z toho přibližně 200 let se může kůra pečlivě a opatrně sklízet. Sklizeň a zpracování korku se řídí velmi přísnými pravidly, v některých zemích je dokonce upravena zákonem. Už vidíte, proč je korek tak úžasným povrchem pro jakoukoliv elektroniku? Třeba krásný přenosný Bluetooth reproduktor z přírodního korku s vaším logem bude ozdobou každé pracovny a rozhodně se nikam neztratí. A když k němu přidáte lahev kvalitního italského červeného, úchvatný firemní dárek pro dobré spaní je na světe. Chcete si s námi popovídat o vašich představách s eko firemními dárky, kontaktujte nás.

I my moc rádi přinášíme něco navíc. A tak vám příště přineseme další článek, tentokrát o reklamních předmětech z recyklovaných materiálů. Dozvíte se, jak se vyrábí plast z cukrové třtiny, proč je dobré používat papír bez kyselin a spoustu dalšího. Těšíme se na vás!

Číst více

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024
Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Buďte napřed s Top 8 trendy, které naši brand stylisti předpovídají ve světě reklamních předmětů pro rok 2024. Naši kolegové v San Franciscu provedli důkladný výzkum změn ve firemní kultuře, ekonomice, módě a designu, abychom vytvořili tyto prognózy.

Mira Peterson
přeloženo pomocí AI z webu creativemc.com
18/01/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.