Novinky v reklamních předmětech, udržitelnost, ESG + KATALOG NOVINEK

EVENT REPORT

Marketing radí jak na firemní dárky

Věra Satránská
3/12/2020

Marketingová managerka Petra. Naše stálá klientka s námi probrala firemní dárky z pohledu marketingu. Proč je dobré řešit dárky s profíkem a v čem je letos řešení dárků pro klienty a zaměstnance těžší? Jak se zbavit co nejvíce stresu?

Petro, co se vám vybaví, když se řeknou vánoční dárky pro klienty?

Jako první radost, dávat dárky je vždycky hezké… Paradoxně hned na to navazuje představa práce navíc, stres ohledně termínu i rozpočtu, dohadovaní se s kolegy a urgování nadřízených.

To zní jakože je to něco, co sice děláte ráda, ale nemáte na to potřebnou kapacitu.

Přesně. Vánoční dárky nejsou jenom o vymyšlení konkrétního reklamního předmětu, ale o oslovování desítek dodavatelů, porovnávání cen, objednávce, kompletaci a často i řešení nepovedených dodávek a samotné rozesílce, které předchází plná kancelář krabic. A to vše ve chvíli, kdy máme nejnáročnější období roku a denně řešíme vánoční kampaně a děláme desítky reportů.

V čem jsme Vám tedy poslední dva roky ulevili?

Ušetřili jste mi spoustu času. Každý rok přijdete s něčím novým na míru naší značce a firemní kultuře. Jsem tedy pouze v roli schvalovatele, což mě nepřipravilo o tu zábavnou část, kdy stále jsem u procesu výběru vánočních dárků, ale už nemusím řešit tu mravenčí práci.  Je osvobozující se obrátit na někoho, kdo tomu všemu rozumí a dá se na něj spolehnout.

Naťukla jste branding a firemní kulturu. Jak moc je na tohle důležité myslet při řešení firemních dárků?

Ohromně. Vše, co dáváte, posíláte klientům, obchodním partnerům a zaměstnancům v průběhu roku je důležitým nástrojem vaší marketingové komunikace. Vánoční dárek jako poděkování za spolupráci s tím jde ruku v ruce a měl by být zlatým hřebem. Proto je důležité se zamyslet nad tím, co všechno může dárek konkrétnímu obdarovanému říct a také musí být jasné od koho dárek je. Je potřeba se držet identity značky, firemních barev i tónu komunikace společnosti. Význam dárku je neméně důležitý pokud jste firma, která ve svém poslání a hodnotách mluví například o ochraně životního prostředí. Určitě by se takové aspekty měly odrazit i na vánočním firemním dárku. Pro zaměstnance je fajn vybrat něco osobního, stmelujícího. Třeba mikiny s originálním logem ze 70.let , které jste letos dělali pro HBO. Ty jsou dle mého názoru skvělým dárkem pro jejich zaměstnance.

Poslední otázka. V čem je letos řešení vánočních dárků jiné?

To, že třeba my je řešíme úplně na poslední chvíli. Věřím tomu, že spoustu firem do poslední chvíle nevědělo, jestli nějaké dárky budou chtít dávat nebo dlouho debatovali o rozpočtu. Takže ta míra stresu je mnohem větší, protože do Vánoc zbývá pár dní  😊

Petra vybrala pár tipů na dárky na poslední chvíli

Číst více

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024
Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Buďte napřed s Top 8 trendy, které naši brand stylisti předpovídají ve světě reklamních předmětů pro rok 2024. Naši kolegové v San Franciscu provedli důkladný výzkum změn ve firemní kultuře, ekonomice, módě a designu, abychom vytvořili tyto prognózy.

Mira Peterson
přeloženo pomocí AI z webu creativemc.com
18/01/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.