Novinky v reklamních předmětech, udržitelnost, ESG + KATALOG NOVINEK

EVENT REPORT

Najdi svou reklamní propisku, řekni svůj příběh

Markéta Heroutová
29/11/2021

Narodila jsem se v zemi, kde je víc krav, než lidí (a některé z nich jsou navíc fialové). A nejsem jen tak ledajaká propiska. Proč jsem výjimečná reklamní propiska? To se dozvíte, když si přečtete celý můj příběh.

Jak už jsem psala, narodila  jsem se tam,  kde je důstojnost rostlin zaručena ústavou. Nemusela jsem cestovat kontejnery přes oceány. Vyklubala jsem se pěkně ručně, doma, tady u nás v Evropě. Jsem designovvá propiska Prodir.

Ráda vás poznávám. Pokud dovolíte, chtěla bych vám představit svoji rodinu.

Moji rodiče. Řada DS a QS. Originály. Nadčasové, kvalitní a funkční.

Pracanti, kteří oslní kvalitním zpracováním, výdrží náplně i trojrozměrným texturovaným povrchem pouzdra.

Pak jsou tu moji sourozenci z řady Sustainability. Jsme na ně obzvlášť pyšní.

True Biotic. Z materiálu na biologické bázi tedy vyrobené z biopolymerů (PHA) bez plastů. Z recyklovaného plastu, protože i recyklace je částí obnovy.

Stone. O 60 % méně plastu, vyšší hmotnost. Vyrobený ze speciálního plastu s příměsí minerálního kamene.

Air. O 60 % méně plastu, více vzduchu. Propisky ve speciálním vzdušném a lehkém designu.

Biotic. Na biologické bázi a z obnovitelných zdrojů. Psací potřeby z bioplastů (PLA).

No a na závěr se vám představím já. Nejmladší z celé rodiny. Hygienic

Jsem vyrobená z antimikrobiálně ošetřeného plastu inhibujícího koronavirus i jiné viry a bakterie. To znamená, že můj plast poskytuje 99,9% účinnou ochranu po celou dobu, co vám budu sloužit. 

My všichni nejsme jen tak ledajaké reklamní předměty.

 Naši výrobci totiž milují dobré a krásné věci - zvláště pak psací potřeby, které jsou tak dokonalé, že se stávají stálými obyvateli domácích pracoven, kanceláří i šuplíků v autě. 

Nejsme z těch, které jen tak přenecháte, nebo někde zapomenete. Jakmile jednu z nás máte, už jí nebudete chtít pustit z ruky. To je naše emocionální hodnota, která z nás dělá výjimečné a působivé ambasadory jakékoliv značky.

To je můj...náš příběh. Příběh neústupné kvality, udržitelnosti a inovací. Příběh úspěchu, nadčasovosti i lokálního smýšlení. 

A jaký příběh vypráví vaše reklamní psací potřeby?

Číst více

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024
Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Buďte napřed s Top 8 trendy, které naši brand stylisti předpovídají ve světě reklamních předmětů pro rok 2024. Naši kolegové v San Franciscu provedli důkladný výzkum změn ve firemní kultuře, ekonomice, módě a designu, abychom vytvořili tyto prognózy.

Mira Peterson
přeloženo pomocí AI z webu creativemc.com
18/01/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.