Novinky v reklamních předmětech, udržitelnost, ESG + KATALOG NOVINEK

EVENT REPORT

PRODIR: Jak využít potenciál firemní propisky na maximum?

Iveta Horynová
28/05/2024

V Prodir promýšlí výrobu reklamních předmětů do posledního detailu a stejně jako pro nás, je pro ně zásadní hodnota produktu, kvalita a udržitelnost. Zjistěte, jaké jsou trendy v materiálech a jak vybrat skvělou propisku.

Tím, jak má vypadat ideální propiska, se společnost Prodir zabývá už od roku 1961. Tenhle brand jen potvrzuje, že propiska nemusí být jen kusem plastu, který jen ladí s vaší barvou loga.

Reklamní propisky a pera Prodir garantují prvotřídní kvalitu, navíc jsou cenově dostupné. Výroba probíhá ve Švýcarsku, kde jsou všechny nové technologie zaváděny s maximální pečlivostí, rychlostí a  efektivitou. Švýcarsko je také jedinou zemí, kde je péče o přírodu zanesená v zákonech. Opatrné využívání přírodních zdrojů je tak pro Prodir přirozenou cestou, která souzní i s našimi hodnotami.

Originální materiály. Minimální zátěž životního prostředí.

Všechny vnější i vnitřní součástky propisek Prodir jsou vyráběny z vysoce udržitelných materiálů. Pokud mají propisky plastové vnější součásti, jsou vyrobeny z recyklovaného plastu (ABS). Řada True Biotic je dokonce vyrobena z biologicky rozložitelných biopolymerů  (PHA), které plast vůbec neobsahují. U řady Stone jsou modely QS vyráběny ze speciálního materiálu obohaceného o minerály. Obsah plastu se v každém vnějším krytu propisky této řady sníží až o 60 %. 

Propisky obsahují bezolovnaté jumbo náplně od 1- 1,4 mm se špičkou z nerezové oceli. Kvalitní Inkoustová náplň je v souladu s ISO 12757-1/2 a je k dispozici v modré i černé barvě.

BRAND STYLING TIP

Propisky Prodir jsou skvělým dárkem i pro VIP klienty. Pokud hledáte unikátní značkové pero, pak vám pomůžeme vybrat a nakonfigurovat propisku na míru od náplně, přes výběr materiálů, clipů až po konečný finish. Doporučujeme vybrat Propisky z řady Stone, které v ruce každého působí unikátně. Podpořte brand awareness přes jeden z nejzákladnějších reklamních předmětů.

4 TIPY, jak vybrat skvělou propisku

To, že umí být propiska LEVNÝ reklamní předmět ještě neznamená, že jste ušetřili. Často jsou totiž nekvalitní a končí v koši. Přicházíte o potenciál být každý den v rukou a na očích vašim klientům nebo zaměstnancům.

Doporučujeme se tak před objednáním propisek zamyslet nad tím, za jakým účelem reklamní propisku objednáváte a jaký dojem má v člověku zanechat. Rozhodně se to vyplatí. 

▶  Potřebujete novou firemní propisku pro své lidi? Pak by měla vážně psát a být kvalitní, aby ji používali.
▶  Potřebujete ji jako rozdávačku na firemní eventy? Pak ji udělejte něčím zajímavou a originální. Třeba QR kódem.
▶  Chcete šetřit přírodu? Pak ji udělejte z recyklovaného nebo biologicky rozložitelného materiálu.
▶  Chcete nakonec ušetřit i ty peníze? Pak jich vyrobte najednou 500 a ne jen 100.

BRAND STYLING TIP

Chcete tu nejlepší firemní propisku, ale nemáte kapacity na to ji vymýšlet? Spojte se s námi, rádi vám pomůžeme s návrhem i designem nejen propisky, ale třeba celé merch strategie v rámci našich Brand Styling konzultací.

Díky QR kódu předáte přesně to, co chcete

Co nás ještě baví na propiskách Prodir? Naše oblíbená digitalizace. Nabízí totiž možnost potisku QR kódem s vlastním online prostředím, kde se dá obsah neustále upravovat. Vaše publikum snadno dovedete na více míst najednou. Můžete ho v průběhu času snadno a online měnit každému a všude. Link rozcestník PRODIR od nás navíc dostanete ZDARMA. 

SHRNUTÍ

Propisky Prodir jsou zárukou kvality, ale i kvalitních ekologických materiálů. Firemní propisky si můžete sami navrhnout, od náplně až po clip. Propiska nebo pero může být doplňkem onboarding balíčku nebo luxusním dárkem pro VIP klienty. Nad reklamními předměty se vyplatí zamýšlet komplexně, ideálně v rámci nastavené strategie pro váš merch.

Číst více

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024
Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Buďte napřed s Top 8 trendy, které naši brand stylisti předpovídají ve světě reklamních předmětů pro rok 2024. Naši kolegové v San Franciscu provedli důkladný výzkum změn ve firemní kultuře, ekonomice, módě a designu, abychom vytvořili tyto prognózy.

Mira Peterson
přeloženo pomocí AI z webu creativemc.com
18/01/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.