Novinky v reklamních předmětech, udržitelnost, ESG + KATALOG NOVINEK

EVENT REPORT

Top 5 důvodů proč si hned teď objednat firemní trička

Markéta Heroutová
08/03/2021

Reklamní tričko má mnoho podob. Tričko na spaní, nebo trendy kousek v šatníku, který přímo svádí k vynošení a selfíčka na IG. Jaké je vaše neoblíbenější tričko?

Je to tričko, které zbožňujete a nosíte ho do roztrhání, protože si ho prostě chcete zase vzít na sebe😊

Jaký má materiál? Je heboučké a má super střih, úžasnou barvu, která vám ladí k očím? To jsou ty nejdůležitější prvky, pro výběr reklamních triček.

Aby bylo ve firemních barvách a s logem je dnes už nutnost, ale aktuální trendy ukazují,  že reklamní tričko je opravdu mocná zbraň firemního marketingu a nevyplatí se proto podceňovat jeho výběr.

A proč může být nákup triček tím správným nakopnutím pro váš byznys?

#1 Jsou chodící billboardy

Pokaždé, když si někdo vezme na sebe vaše tričko, uvidí vás někdo nový. V lese, v obchodě, na procházce, všude. Jsou výrazně levnější než billboardy, tradiční tištěné a mnohé online reklamy. Nemusíte se držet jen ,,osvědčených“ tradic s logem. Přidejte na trička své emaily, profily na sociálních sítích, weby…všichni, kdo tričko uvidí se s vámi můžou snadno spojit. Buďte na příjmu a buďte vidět.

#2 Umí ukázat více, než jen vaše logo

Fandíte fotbalu? Vytvořte si tričko, které bude zároveň dresem. Myslíte ekologicky? Zvolte značku, která vyrábí reklamní trička ze 100% organické bavlny a recyklovaného polyesteru. Jste veselí a hraví? Můžeme společně vymyslet trička s pískátky, překlápěcími flitry, potiskem svítícím ve tmě. Kreativitě se meze nekladou. Napište nám vaše představy.

#3 Nejlepší cena za zobrazení

Jako nástroj značky jsou trička jednou z položek s nejlepší cenou za zobrazení. Průměrné reklamní tričko získá 400 zobrazení za měsíc. Chcete-li pro své podnikání získat co největší povědomí s malým rozpočtem, použijte trička. I když…reklamní textil nejsou jen trička. Nechte se inspirovat naší nabídkou.

#4 Firemní uniformy

Používání brandovaných triček, jako firemního oblečení je rozhodně jeden z nejefektivnějších způsobů jak mohou vaši zaměstnanci vypadat profesionálněji. Dáte jim tak možnost, jak se vytáhnout se svým zaměstnavatelem. Pokud navíc zvolíte kvalitní trička, například tyto od značky Stanley/Stella, nebudou je chtít sundávat už vůbec 😊

#5 Potěšení pro zákazníky a klienty

Téměř všichni rádi dostáváme věci zdarma. Reklamní trička jsou druhým nejvíce vlastněným propagačním produktem. To znamená, že většina lidí, kteří dostanou reklamní tričko, si jej nechá. Několik spokojených zákazníků či klientů může pro vaše podnikání udělat opravdu mnoho. Nezapomínejte ale na kvalitu, aby se vaše tričko nestalo jen tričkem na spaní.

Vaše firemní tričko

Nákup triček na míru s vaším logem může být pro vaše podnikání nesmírně přínosné. Firemní oblečení je dostatečně univerzální, aby sloužilo jako uniforma pro vaše zaměstnance a jako speciální dárek pro vaše zákazníky nebo klienty. Bez ohledu na to, jak se rozhodnete používat svá nová trička, zvýšíte povědomí o značce a vaše společnost bude vypadat cool!

Číst více

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024
Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Buďte napřed s Top 8 trendy, které naši brand stylisti předpovídají ve světě reklamních předmětů pro rok 2024. Naši kolegové v San Franciscu provedli důkladný výzkum změn ve firemní kultuře, ekonomice, módě a designu, abychom vytvořili tyto prognózy.

Mira Peterson
přeloženo pomocí AI z webu creativemc.com
18/01/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.