Novinky v reklamních předmětech, udržitelnost, ESG + KATALOG NOVINEK

EVENT REPORT

5 a jeden způsob, jak a proč šetřit vodou v reklamních předmětech

Věra Satránská
22/03/2022

Eko řada produktů Impact je jednou z možností, jak šetřit vodu při výběru vaší kolekce firemního merche. Objevte v dnešním článku zajímavá čísla a jednoduché kroky, kterými oslavíte Světový den vody.

Od roku 1993 připadá na 22. března Světový den vody. Zavedla ho OSN k zviditelnění problematiky nedostatku pitné vody pro část naší populace. Každoročně tak s velkými organizacemi otevírá toto téma a edukuje společnost jak s vodou zacházet a proč si jí vážit. Jsme rádi, že v naší nabídce vedle klasických eko reklamních předmětů a recyklovaných materiálů máme i řadu Impact, která se soustředí na materiály, ale i na snížení spotřeby vody při výrobě. Třešničkou na dortu je, že 2% ze zisku kolekce jdou na organizaci water.org  

Máme tu tak eko, giveback a praktické reklamní předměty, kterým nejde odolat. Podívejte se v dnešním článku na celou kolekci a na závěr si osvěžte jednoduché způsoby jak šetřit vodou třeba doma.

Látková taška skvělá pro onboarding balíček

Znovupoužitelné látkové tašky jsou must have firemního merche. Věděli jste ale, že běžná bavlněná látková taška při své výrobě spotřebuje i 1,200 l vody? Oproti tomu k výrobě té recyklované z bio bavlny stačí jen 0,02 l. A to je rozdíl.

PET lahve jako základ pro firemní batoh nebo chladící tašku

Velká většina produktů z řady Impact je vyrobena v základu ze starých PET lahví. Pro jeden batoh se použije 33 lahví. Celkem se pro výrobu všech produktů zatím použilo 12,025,405 lahví a ušetřilo 213,151,487 litrů vody.

Podpora a giveback k organizaci water.org

 A protože tato kolekce není eko jen na oko, náš dodavatel z každého produktu posílá 2% na organizaci water.org, která v 11 zemích světa pomáhá zpřístupňovat a čistit vodu. Od roku 2015 se podařilo ovlivnit životy už více jak 39 mil. lidí.

Všechny produkty, které jsou eko nebo díky nim společně přispějeme na dobrou věc, najdete na našem webu označené těmito ikonami:

5 malých krůčků, které pomohou šetřit vodu každý den

Vypněte vodu, když si čistíte zuby.
Zkuste svoji sprchu zkrátit denně o 1 minutu, ideálně se snažte vejít do 5 minut.
Vodu z mytí ovoce používejte jako zálivku pro květiny.
Upustíte-li kostku ledu, nedávejte jí do dřezu, ale do květináče.
Nemyjte nádobí pod tekoucí vodou, ideálně pořiďte myčku.

Produkty z řady IMPACT

Světový den vody v reklamních předmětech

Oslavte s námi Světový den vody tím, že si osvojíte jeden z 5 tipů jak šetřit vodou v domácnosti a objevíte Impact kolekci firemních dárků, která při své výrobě šetří vodu ve velkém. 

Číst více

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024
Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Buďte napřed s Top 8 trendy, které naši brand stylisti předpovídají ve světě reklamních předmětů pro rok 2024. Naši kolegové v San Franciscu provedli důkladný výzkum změn ve firemní kultuře, ekonomice, módě a designu, abychom vytvořili tyto prognózy.

Mira Peterson
přeloženo pomocí AI z webu creativemc.com
18/01/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.