Merch ke kinohitu After: Přiznání

Metalické batůžky, zápisníky, kosmetické tašky, balzámy i kelímky, to vše v padesáti odstínech růžové ;)

Merch ke kinohitu After: Přiznání

Jaká byla cílová skupina projektu? Obchodní cíl?

Cílová skupina byla u tohoto projektu hlavně náctileté dívky, fanynky knihy a filmu AFTER. Vytvořili jsme kolekci zajímavou pro tuto věkovou kategorii a zároveň propagaci nového filmu.

 

Proč jsme klientovi doporučili daný produkt?

Všechny produkty byly laděné do růžové barvy, velmi oblíbené zejména u mladých dívek.

 

Proč jsme na projekt hrdí?

Tyto dárky byly mimo jiné použity do soutěží týkajících se premiéry filmu, která má momentálně v kinech velký úspěch.

 

Měli byste zájem o podobný předmět nebo máte jinou představu? Napište nám!

 

Naše oblíbené projekty i další tipy z oblasti reklamních předmětů posíláme pravidelně v našem newsletteru, nezapomeňte se přihlásit k odběru.