Novinky v reklamních předmětech, udržitelnost, ESG + KATALOG NOVINEK

EVENT REPORT

EVENT REPORT: Firemní Vánoce tady a teď, to nejzajímavější online

Věra Satránská
11/10/2023

Máme za sebou další event, inspirativní offline setkání. Tentokrát na téma firemní Vánoce, lokální značky a digitalizace. Nestihli jste za námi dorazit do kreativního prostoru Město.Moře a objevit novinky? Podívejte se na shrnutí v dnešním článku.

Protože nás baví se s vámi setkávat, neformálně rozebírat firemní merch, představovat novinky a a víme, že náš jarní event se vám líbil, sešli jsme se znovu a tentokrát probrali firemní Vánoce. 
Nestihli jste dorazit, event jste minuli nebo si jen chcete připomenout a kolegům ukázat, co jste viděli?Pak si připravte do svého firemního hrnku pořádnou dávku kafe a pusťte se do čtení.

Co vás čeká v článku?

  • provedeme vás našim eventem skrze fotky, text i videa
  • představíme lokální partnery, kteří na eventu byli s námi
  • seznámíme vás s vánočními balíčky pro rok 2023
  • 10 nejzajímavějších produktů a KATALOG s cenami
  • ukážeme dárky, které jsme na eventu rozdávali skrze pop-up store 
  • podíváme se na upcycling a udržitelnost v merchi

Setkání s lokálními partnery

Event jsme rozdělili do dvou částí. První byla více produktová, kde jsme představili aktuální novinky, nejoblíbenější lifestylové reklamní předměty na Vánoce a naše vánoční balíčky

Druhá část byla zážitková, kde jste mohli potkat naše oblíbené lokální partnery, ochutnat čokoládu nebo pálenku a poslechnout příběhy českých značek, ale taky probrat témata jako je ekologie, upcycling a náš 360 servis s týmem Brand Stylistů.

Obě části eventu byly plné inspirace pro vánoční dárky partnerům i zaměstnancům, ale také inspirací pro praktické reklamní dárky na celý rok. 

Event jsme rozdělil do dvou částí. První byla produktová, druhá zážitková, o kterou se postarali naši lokální partneři jako Ababu nebo Pražská čokoláda. Řešili jsme i upcycling a náš 360° servis v oblasti reklamních předmětů a firemního merche.

TOP 10 produktových novinek z naší nabídky a vánoční balíčky 

Na eventu jsme ukazovali novinky, které se skvěle hodí pro vánoční dárky. Našli jste tu od ručníků, přes zástěry a hrnce na vaření až po svíčky, zápisníky, multitool nože a elektroniku, zkrátka vše, co je aktuálně trendy. Představovali jsme také náš 360° servis, který vám pomůže Vánoce zvládnout v klidu. 

Do top 10 produktových novinek na základě získaného feedbacku z eventu jsme zařadili firemní textil Stanley/Stella, čokoládové PF, české ponožky, české svíčky, lahve na pití a upcyklované tašky a batohy z bannerů.

Klienti, kteří dávají vánoční balíčky především externím partnerům, ocenili naše předem připravené balíčky složené z lokálních produktů a lifestylových oblíbenců, v praktické krabici s mašlí, která slouží jako poutko a ucho. Vytvořili jsme pro vás tradiční klasiku, ale trochu jinak.

Filmové vánoční dárky na míru online a pro každého na eventu

Protože event byl hlavně o Vánocích, rozdávali jsme online firemní dárky s příběhem, které vznikly na základě promyšleného konceptu a naší Brand Styling strategie pro značku Bontonfilm. Chtěli jsme ukázat, jak se dají Vánoce dělat digitálně a jak může vypadat dárek, který svět neviděl.

BRAND STYLING TIP

Dárky vznikaly na základě naší Brand Stylingové strategie, která má jasné noty a platí pro náš brand Bontonfilm. Díky ucelené vizi umíme docílit konzistentního merche, který má smysl, vede k efektivní výrobě, využitelnosti a udržitelnosti. Zajímá vás víc? Spojte se s námi.

QR KÓD a pop-up store jako trend, který otvírá nové možností

Přes QR kód na registrační kartičce se každý dostal na vánoční pop-up store, náš krátkodobý e-shop, kde na naše klienty čekalo čokoládové PF ve třech designech od mladé umělkyně Barbory Bočkovéa digitalizovaná čepice Stanley/Stella z bio bavlny ve 4 barvách. Každý si online mohl vybrat dárek nebo dárky na míru, v barvě nebo designu podle vlastní preference. K vyzvednutí byly na základě objednávek v zážitkové části.

Chtěli jsme našim klientům ukázat v praxi maximum toho, co reklamní předmět může představovat. Ukázat jim, jak se dají využít naše služby o Vánocích a vytvořit autentický zážitek na míru.

LIMITOVANÁ čokoládová PF pro Bontonfilm

Tento dárek navazuje na nový koncept dárků pro partnery, který jsme minulý rok v rámci naší Bontonfilm merch strategie vytvořili. Jde o koncept, v rámci kterého podporujeme mladé umělce. Letos dostala prostor velmi nadaná Barbora Bočková.

Bára pro nás vytvořila 3 unikátní designy, které odkazují na naše jednotlivé divize – Studios, Distribution a Promotions. Designy jsme použili na LIMITOVANÁ čokoládová PFka, které jsme navrhli s pražskou čokoládovnou po vzoru našich amerických kolegů z CreativeMC.

V USA jsou totiž originální PF velmi oblíbeným dárkem, nejen k Vánocům, už delší dobu a nám tady chyběli. 

BRAND STYLING TIP

Čokoládová PFka jsou skvělým dárkem, hlavně proto, že jde o malý, lahodný, cenově dostupný produkt, který se skvěle rozesílá a zároveň zastává roli komplimentky nebo tištěného PF. Nabízí prostor pro plnobarevnou grafiku, s kterou se můžete vyřádit. My jsme na čokolády kromě popisu příběhu umístili i QR kód, který vás dovede do zákulisí Bontonfilmu a ukáže aktuální novinky. 

Digitální čepice Stanley/Stella

Druhým dárkem byly čepice od naší oblíbené značky Stanley/Stella, které jsou bestsellerem letošního roku a naši klienti je milují. A my taky. Protože jsou z kvalitního a příjemného eko materiálu, dostupné v několika barvách

Když jsme přemýšleli nad designem, chtěli jsem něco, co nás bude vystihovat, ale jinak než logem. Vtip, originalita, nápady, neustálé novinky, trendy a digitalizace. Volba byla jasná. QR kód. 

QR kód jako design po načtení zobrazuje rozcestník plný tipů, článků a novinek v merchi. Pravidelně tipy aktualizujeme, takže s naší čepicí budete neustále v obraze, každý rok, pokaždé když ji budete mít na sobě. Nemáte čepice? Uložte si tento link.
 

Udržitelnost a upcycling ve světě merche a reklamních předmětů

V zážitkové části našeho eventu jsme se také věnovali společně s Hynkem Stehlíkem, specialistou na upcycling a ekologii, tématu udržitelnosti v reklamních předmětech. Ptali jsme se, co pro vás udržitelnost znamená a do jaké míry ji skutečně řešíte. Vaše zpětná vazba na toto téma je pro nás důležitá, protože se aktuálně soustředíme na to, jaké informace a možnosti jsou pro vás zásadní a jak bychom mohli prohloubit naši iniciativu Schváleno přírodou.

Upcycling je téma, které nás zajímá a vidíme v něm budoucnost.

Firemní trenýrky a batohy z bannerů

Zároveň jsme představili možnosti upcyclingu, v kterém vidíme velký potenciál. Věděli jste, že ze starých bannerů umíme vyrobit super reklamní batohy, tašky nebo různé taštičky. Stará firemní trička a košile se zas dají přešít na šaty nebo trenýrky s logem.

Poptávka po udržitelnosti roste. Všeobecně je ale pro lidi těžké se v problematice orientovat a mít schopnost rozlišit reálnou udržitelnost od greenwashingu."

Na základě informací z dotazníku na eventu jsme zjistili, že udržitelnost je pro vás důležité téma, ale stále vyhrává design produktu, využitelnost a cena nad uhlíkovou stopou nebo materiálem. Tlak na změnu přichází z větších a z mezinárodních firem, a to nejen kvůli nové směrnici CSRD od Evropské Unie, která by měla přijít v platnost 1. ledna 2024. Tyto firmy jsou celkově vnímavější k udržitelnosti a chtějí, aby byl jejich merch skutečně šetrný k životnímu prostředí.

Směrnice CSRD - na co se firmy musí připravit?

Směrnice CSRD vyžaduje, aby společnosti zveřejňovaly informace o svém dopadu na ESG. Zkratka ESG ( Environmental, Social, and Governance) odkazuje na nové požadavky v oblasti společenské odpovědnosti, správy a řízení podniků a ekologické udržitelnosti. Tyto zásady se zabývají tím, jak společnosti ovlivňují životní prostředí, společnost a své zaměstnance. Týká se to hlavně větších a nadnárodních firem. Více informací můžete najít zde.

Děkujeme a těšíme se na dalším eventu

Děkujeme, že jste dorazili a užili si spolu s námi trochu moře uprostřed Prahy. Velké díky i našim partnerům a hlavně Přemkovi z Město.Moře za jeho prostory, kde se cítíme jako doma. 

Jsme rádi, že vás baví se s námi o merchi bavit a vidíte potenciál, který fyzická podoba brandu ukrývá. To nás motivuje k dalším nápadům, a hlavně! k uspořádání dalšího eventu.Takže se vidíme na jaře nebo kdykoliv v našem showroomu na Praze 1.

Nenechte si utéct pozvánku, odebírejte náš newsletter nebo nás sledujte na LinkedIn a buďte s námi v obraze neustále.

SHRNUTÍ

Event byl plný nových produktů, služeb, tipů na vánoční dárky a hlavně zážitků a setkání! Představili jsme vám naše oblíbené české značky, zaměřili se na udržitelnost a digitalizaci. 

Ukázali jak funguje pop-up a rozdávali dárky.

Číst více

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024
Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Buďte napřed s Top 8 trendy, které naši brand stylisti předpovídají ve světě reklamních předmětů pro rok 2024. Naši kolegové v San Franciscu provedli důkladný výzkum změn ve firemní kultuře, ekonomice, módě a designu, abychom vytvořili tyto prognózy.

Mira Peterson
přeloženo pomocí AI z webu creativemc.com
18/01/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.