Novinky v reklamních předmětech, udržitelnost, ESG + KATALOG NOVINEK

EVENT REPORT

EVENT REPORT: Představení novinek firemního merche v Město Moře

Věra Satránská
04.04.2023

Máme za sebou super event, na kterém jsme představili produktové novinky i moderní možnosti udržitelného a kvalitního merche. Připravili jsme pro vás shrnutí, ve kterém se dozvíte, o čem jsme na téma merch a reklamní předměty mluvili, a co návštěvníky nejvíce zaujalo.

V rámci celodenního představování novinek a networkingu jsme se potkali s více než 80 z vás. Přišli jste z malých i velkých firem, s různými potřebami, ale stejným očekáváním – hladem po novém přístupu k firemním promo předmětům, inspiraci a kvalitě. A za to jsme moc rádi.

Report – shrnutí pro šéfa, kolegu a ty, co chyběli

Dali jsme pro vás dohromady merch report z eventu. Najdete v něm odpovědi na 4 hlavní otázky, o kterých jsme spolu mluvili, ale i na nejčastější dotazy z vašich řad a výběr produktů a služeb, které vás nejvíce zaujaly.

Můžete se tak podívat, o co jste přišli nebo si utřídit nápady, které jste na eventu načerpali.

Cílem eventu bylo odpovědět na 4 otázky, které mají vliv na moderní merch ve firmách

  • Jak díky firemnímu merchi můžete ovlivnit spokojenost zaměstnanců ve firmě
  • Jak přivítat nové zaměstnance tak, aby se od prvního dne cítili součástí týmu
  • Jak řešit firemní dárky efektivně, udržitelně a hlavně bez stresu
  • Jak šetřit vaše náklady a mít neustálý přehled o sortimentu a skladových zásobách díky online platformám

#1 Jak díky firemnímu merchi můžete ovlivnit spokojenost zaměstnanců ve firmě?

Každý den vidíme jak naši klienti postupně mění atmosféru ve svých firmách díky firemnímu merchi. Správný výběr produktů, kvalita a design z obyčejných reklamních předmětů vytváří symbol značky, který vaši zaměstnanci budou milovat, chtít a nosit. Pořád a všude. Například pro Productboard je merch součástí mezinárodní firemních kultury a my v Bontonfilmu už do kina ani kanceláře nenosíme nic jiného než naši filmovou mikinu.

#2 Jak přivítat nové zaměstnance tak, aby se od prvního dne cítili součástí týmu?

Nervozita, formality, papírování a nakonec dárek a skvělý první dojem v podobě onboarding balíčku - základní výbavy pro nováčka, s kterou se připraví do práce, ale hlavně stane součástí komunity. Nový kolega hned zapomene na nervozitu i strach z toho, jak zapadne do týmu. Co frčí? Unikátní grafika, personalizace a interní hlášky. Je jedno, jestli na mikině, kvalitní láhvi, zápisníku, nebo firemních samolepkách. S našimi klienty vždy vybíráme do balíčku praktické reklamní předměty na míru tak, aby pomohli dotvořit firemní kulturu a perfektně přivítat nového kolegu. Pracujte remote? Onboarding balíčky umíme distribuovat i online do celého světa, takže první den můžete překvapit třeba i na Bali. 

#3 Jak řešit firemní dárky efektivně, udržitelně a hlavně bez stresu

Ze zkušeností víme, že všichni ve firmách v souvislosti s firemními předměty řeší to samé. Velká očekávání, ale nedostatek času, peněz a kapacit. Chybí totiž plán. Na začátku všeho potřebujete strategii a vizi, díky které budete moct udržitelně vyrábět reklamní předměty, které opravdu fungují. Se vším vám rádi pomůžeme v rámci naší konzultační služby Brand styling. Našim cílem je najít řešení na vaše problémy a odpovědi na otázky, které vám pomohou začít dělat merch efektivně.

#4 Jak šetřit vaše náklady a mít neustálý přehled o sortimentu a skladových zásobách díky online platformám

Hledáme pro vás nové možnosti, jak pracovat s firemním merchem, šetřit a optimalizovat náklady. Jedním z řešení jsou online platformy, které budujeme pro naše klienty jako je třeba Facebook nebo Iterable. Snadno tak spravují svůj merch pro své klienty i kolegy online z celého světa. Centrálně i přehledně pak realizují objednávky.

Jaké varianty nabízíme? Pop-up store  jako ideální volbu pro jednorázový sběr dat. Třeba při řešení vánočních dárků nebo pro předobjednávku firemního textilu, což umožňuje zahájit výrobu až ve chvíli, kdy budete znát přesné počty objednávek. Tento postup vám pomůže šetřit jak planetu, tak vaše finance. Nevyrobíte totiž nic navíc. Dlouhodobé e-shopy na míru zase umí nastavit vašemu merchi ucelený a funkční systém i konzitenci brandu. Vše můžete spravovat online z celého světa a využívat napříč celou firmou. E-shopy umíme napojit na naše sklady v Praze nebo USA s automatickou distribucí.

Na co jste se nás ještě ptali?

Otázek na firemní merch a reklamní předměty bylo mnoho, vybrali jsme ty nejčastější a odpověděli pro všechny znovu v článku. Chybí vám nějaká? Dejte nám vědět, rádi ji přidáme!

Co je teď největší trend? 

V rámci dlouhodobého trendu jde o ekologické produkty a kvalitní produkty, které se využijí. Chuť vyměnit kvantitu za kvalitu, přemýšlet nad merchem a reklamními předměty komplexně a udržitelně. Dát jejich využití v rámci firmy smysl a příběh. Sezónním trendům dominují produkty pro životní styl — wellness, cvičení, #selfcare nebo relaxace s rodinou. Mezi ně patří firemní textil, venkovní a karetní hry, cvičící pomůcky, jako jsou podložky nebo odporové gumy a další.

Vidíme to stejně

Jsme rádi, že se na merch díváte jako my. Hledáte v něm smysl, záleží vám na kontextu v rámci brandu. Zajímají vás nové možnosti a technologie, díky kterým zjednodušíte celý proces řešení promo předmětů uvnitř firmy a váš budget využijete správně. Vidíme to totiž stejně, a právě proto nabízíme online platformykonzultační službu Brand styling, která vám umí se vším pomoci. Zajímá vás víc? Dejte nám vědět.

Jaké jsou eko možnosti reklamních předmětů?

Vybíráme si dodavatele, kteří k udržitelnosti přistupují s obrovskou zodpovědností. Mnoho z nich má i speciální ESG centra pro strategický rozvoj portfolia Schváleného přírodou. Nejčastěji jde o snižování CO2 při výrobě a přepravě produktů. Materiály, které produkují velkou uhlíkovou stopu se nahrazují za kvalitnější a ekologičtější v řádech desítek procent. Naši preferovaní dodavatelé staví své kolekce na bio nebo recyklované bavlně a dalších materiálech, která šetří třeba spotřebu vody. 

Kolik produkty stojí? 

Naprosto relevantní otázka. Do svých budgetů se musíme vejít všichni. Záleží na počtu kusů, grafice i termínu.Hledáme takové alternativy, které cenou i kvalitou budou odpovídat vašim představám a možnostem. Proto je pro nás váš budget tou nejdůležitější informací pro tvorbu nabídky. 

Jaká je dodací lhůta?

Záleží na produktu, termínu dodání a grafice. Rozdíl dělá i zakázková výroba. Celkově je to alchymie, s kterou vám rádi pomůžeme. Máte jasný termín? Vybereme pro vás pouze produkty, které stihneme dodat. 

Umíte i samolepky?

Umíme! A děláme je moc rádi, protože se na nich dá pěkně vyřádit. Jsou super do onboarding balíčků, jako rozdávačky na eventech nebo prostě jen tak do kanceláře!

Můžete nám pomoci s grafikou?

Můžeme a rádi. Máme své grafiky, kteří pomůžou s klasickými DTP úpravami vašich podkladů, ale také designéry, kteří umí vymyslet grafiku pro váš brand například pro textilní kolekce nebo vánoční dárky včetně návrhu brandingu na základě technických specifikací produktu. 

Vy nám můžete merch i skladovat?

Ano! Z toho jste byli mile překvapení. A to jsme rádi, protože víme, co znamená skladovat všechny reklamní předměty nebo merch v kanceláři a rozesílat po celém světě. Se vším vám umíme pomoci, a to díky našim skladům i lokální a mezinárodní adresné rozesílce.

Top 6 produktů, které vás nejvíce zaujaly

Inspirujte se výběrem 6 produktů, které byly největším tématem eventu.  Širší výběr produktů brzy představíme v mini-katalogu. Napište si o mini-katalog dopředu, ať ho dostanete jako první.

Ekologické produkty Impact s úsporou vody

Většina produktů, které jsem vám představili je vyrobena s velkou úsporou vody díky znovupoužití recyklovaných materiálů. Tyto výrobky spadají do kolekce Impact, v rámci které putují 2 % z objednávek na neziskovou organizaci water.org. Ta celosvětově usiluje o lepší hygienu a dostupnost pitné vody v rozvojových zemích. V této kolekci najdete produkty všeho druhu. Od zápisníků, batohů a lahví až po bio textil.

Onboarding balíčky pro nové zaměstnance

Na eventu jsme ukázali realizované onboarding balíčky pro naše klienty. Představili jsme různé možnosti balení od brandovaných krabic, přes recyklované obálky až po batohy i produktové klasiky, mezi které patří zápisník, lahev, firemní tričko nebo elektronika i zajímavosti, jako jsou sáčky na ovoce nebo třeba balzám na rty. Jsme rádi, že vás zaujaly možnosti a našli jste inspiraci pro své kolegy.

Prodir — propiska z recyklovaných materiálů s QR kódem

Švýcarské propisky vyrobené z recyklovaných materiálů vás zaujaly množstvím barev, kvalitou i příběhem, na kterém si Prodir zakládá. Ale hlavně aplikací QR kódu, skrze který můžete na malém prostoru odkomunikovat to, co právě potřebujete. Prodir navíc ke QR kódu nabízí link rozcestník, který si můžete personalizovat pro vaši značku na míru a využívat i na dalších reklamních předmětech.

Pop-up store pro krátkodobý sběr dat objednávek

Nejvíce vás zaujali krátkodobé e-shopy, kterými říkáme pop-up story. Díky nim můžete snadno sbírat data od svých zaměstnanců pro výrobu firemního merche, pouze ve správných velikostech a pro ty, kteří od vás opravdu něco chtějí. Pop-up story skvěle fungují i v období Vánoc, směrem k vašim klientům.

Nekonečná tužka a zápisník z kamene

Hodně vás bavil udržitelný kamenný zápisník z minerálního prášku, který při výrobě šetří vodu i lesy a skoro nejde roztrhnout, v kombinaci s nekonečnou tužkou, se kterou popíšete i 2 km papíru díky grafitovému hrotu a bez potřeby ořezávání.

My jsme si to moc užili, těšíme se příště

Děkujeme za skvělou účast a energii i to, jak nad merchem přemýšlíte. Nově, moderně a v kontextu udržitelné výroby, která má smysl. Už teď se připravujeme na další event, ale o něm zase jindy.

SHRNUTÍ

Naším cílem je tvořit projekty, které mají smysl a předměty, které neskončí v koši. Proto hledáme řešení a vybíráme produkty na míru tak, aby fungovaly právě pro vaši značku. Tentokrát jsme vám aktuální novinky představili na offline eventu, ze kterého jsme vytvořili report. Najdete v něm odpovědi na vaše nejčastější otázky i tipy na 6 produktů, které vás nejvíce zaujaly.

Číst více

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Event report 3: Novinky, udržitelnost a budoucnost reklamních předmětů

Třetí event. Třetí dávka inspirace. Tři speakeři a jasný plán pro firemní merch v roce 2024. Nestihli jste dorazit? Produktové novinky, informace o směrnici ESG i pohled na budoucnost a strategickou práci s merchem a reklamními předměty najdete v dnešním článku.

Věra Satránská
18/03/2024
Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Top 8 světových trendů, které rozhýbou merch a reklamní předměty v roce 2024

Buďte napřed s Top 8 trendy, které naši brand stylisti předpovídají ve světě reklamních předmětů pro rok 2024. Naši kolegové v San Franciscu provedli důkladný výzkum změn ve firemní kultuře, ekonomice, módě a designu, abychom vytvořili tyto prognózy.

Mira Peterson
přeloženo pomocí AI z webu creativemc.com
18/01/2024

Kontaktujte nás

Máte nápad, který chcete realizovat?

Ať už je váš požadavek do detailu promyšlený, nebo máte pouze mlhavou představu, povězte nám o tom. Neprodleně se vám ozveme a vymyslíme pro vás vhodné řešení.

Odesláním formuláře udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.